امتحانا تموم شد!!!


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

سلام به همه ی دوستای خودم!!مخصوصا دوستای مدرسه ایم

بالاخره بعد از یک ماه تلاش و درس خوندن (آره جون خودم!!) میدونم چه حالی دارید!!

زیر این بار فشار درس له شدیم رفت

منم حالم خیلی بهتر از شما نیست.از همه داغونترم

ولی خب تموم شد دیگه!!فقط یه روز وحشتناک دیگه مونده...

روز تحویل کارنامه ها!!

حالا از اینا بگذریم به این مناسبت خیلی خوب میخوام یه جوک واستون بگم

به ترکه میگن باریک الله یعنی چی؟!

میگه: یعنی خدا لاغره!!

.

.

.

راستی یه جایی خونده بودم که نباید به جوک خودمون بخندیم

پس از این به بعد سعی میکنم جلوی خودمو بگیرم

فعلا باید برم.به زودی دوباره آپ میکنم

فعلا...



نظرات شما عزیزان:

omid
ساعت12:55---24 دی 1389
خوش بگذره بهتون
ما هنوز داریم له میشیم اونم چه له شدنی پس فردا رياضی دارم فک کنم از له شدن بگذره !!! می ترکیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1389برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com